Marka stratejiniz markanızın neyle ilgili olduğunu yansıtmalı ve iletmelidir.
Logonuzun temel işlevi benzersiz markanızı temsil etmektir .
Dolayısıyla, ücretsiz bir logo oluşturucu kullanırsanız veya size genel bir
stok logo vermesi için rastgele bir amatöre
cüzi bir ödemeyle iş yaptırmaya kalkarsanız,
asıl noktayı kaçırmış ve işinize zarar vermiş olursunuz.
İyi çalışılmış logolar;
benzersiz markanızın “kim” olduğunu iletir. Markanıza “kişilik” atar.
Bunu yapmanın birçok yolu vardır; renkler, şekiller, tipografi, çizgiler vb.
Ancak bunlar sadece yapı taşlarıdır. Deneyimli bir tasarımcı, bu yapı taşlarını zeka,
psikoloji ve iç görüyle bir araya getirerek yalnızca tek bir işletmeyi,
yani sizin işletmenizi temsil edebilecek bir logo oluşturmak için sizinle birlikte çalışacaktır.
