En temelde logo, bir işletmeyi temsil eden küçük, sembolik bir sanat eseridir…
Tüm tasarım trendlerini ve süslü yazı tiplerini bir kenara bıraktığınızda,
logonuz ile hedefleriniz şu şekilde olmalıdır;

1- Markanızı somutlaştırın.

2- Anında tanınabilir olun.

3- Çok yönlü olun.

4- Zamanın ötesinde olun.

Geri kalan her şey isteğe bağlıdır.

Aslında bir adım daha ileri gidersek, logonuzdaki her tasarım detayı yalnızca yukarıda sıralanan dört öğeye hizmet etmek ve onları güçlendirmek için var olmalıdır.
Ve eğer bu dört gereksinimi karşılıyorsanız, basitlik ve akılda kalıcılık gibi yaygın olarak bahsedilen diğer birçok logo olmazsa olmazı da doğal olarak birbirini takip edecektir.